27Mart2021

Obaveštenje havarija


Stambene zgrade:
Podgorička 1, 3 i 5
Sonje Marinković 19
Stepe Stepanovića 34 i 36
Mite Popovića 4
Sombor

OBAVEŠTENjE


Poštovani korisnici,


Radnici JKP „Energana“ Sombor će u nedelju 28.03.2021. rano ujutru pristupiti otklanjanju havarije na magistralnom vrelovodu.


Od jutra pa do otklanjanja kvara stanari gore navedenih objekata neće imati isporuku toplotne energije.


Molimo Vas za razumevanje i strpljenje tokom trajanja radova.


Havarija će biti otklonjena u najkraćem mogućem roku i očekuje se da će svi korisnici imati grejanje u popodnevnim časovima.


S poštovanjem.




za JKP „Energana“ Sombor
Odeljenje distribucije toplotne energije

 

 

26Nov2020

OBAVEŠTENJE


Poštovani korisnici,

U toku su radovi na otklanjanju havarije na lokaciji u dvorištu Službe platnog prometa.

Iz tog razloga privremeno će biti obustavljena isporuka toplotne energije za sledeće objekte i ustanove:

Stambena zgrada Mite Ppopovića 4

Stambena zgrada Stepe Stepanovića 34

Stambena zgrada Stepe Stepanovića 36 i Petra Bojovića 2

Zgrada Pošte

Zgrada Suda

Privredna komora

Banca Intesa

Vojvođanska banka – OTP Stepe Stepanovića 30

Služba platnog prometa i uprava trezora

 

Kvarovi će biti otklonjeni u najkraćem mogućem roku.

Zahvaljujemo se korisnicima na razumevanju i strpljenju.

08Maj2020

Обавештење за кориснике даљинског система грејања


Обевештавају се корисници даљинског система грејања да ће се дана 08.05.2020. године вршити дезинфекција благајне и осталих службених просторија ЈКП „Енергана“ Сомбор

Благајна и остале службе почињу рад са странкама 11.05.2020. године.

ЈКП „Енергана“ Сомбор обезбедило је за кориснике суву дезобаријеру на улазу у просторије као и адекватна дезинфекциона средства (алкохол, гел за суво прање руку, асепсол...). Моле се корисници који улазе у службене просторије ЈКП „Енергана“ Сомбор да користе наведена средства, као и да држе прописану удаљеност између првог следећег корисника.

19Mart2020

ПРАВИЛА О ПОСТУПАЊУ НА РАДУ У ВАНРЕДНОМ СТАЊУ


На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр.29/2020 од 15.03.2020.године), на основу наредби и препорука Градског штаба за ванредне ситуације Града Сомбора од 16.03.2020.године, на основу чл. 197. Закона о раду, Директор ЈКП "ЕНЕРГАНА", Сомбор, доноси следећа

 

ПРАВИЛА О ПОСТУПАЊУ НА РАДУ У ВАНРЕДНОМ СТАЊУ ЗА СЛЕДЕЋЕ ОРГАНИЗАЦИОНЕ ЈЕДИНИЦЕ У ЈКП "ЕНЕРГАНА" СОМБОР

 

ПРОИЗВОДЊА ТОПЛОТНЕ ЕНЕРГИЈЕ, ДИСТРИБУЦИЈА И ОДРЖАВАЊЕ ЕЛЕКТРО УРЕЂАЈА

 

  1. Забрањује се улазак лица која нису запослена у ЈКП "Енергана" Сомбор, изузев по позиву, ради вршења послова сервиса, ремонта, поправки итд, уз примену обавезних превентивних мера ( дезинфекција руку, радног одела, обуће, држати одстојање од 2 метра у односу на другу особу, рукавице... ).
  1. Дневно вршити дезинфекцију простора Топлане и издвојених котларница.
  1. Запослени, ангажовани на производњи топлотне енергије обављаће редовно своје радне обавезе уз примену обавезних превентивних мера ( дезинфекција руку, радног одела, обуће, држати одстојање од 2 метра у односу на другу особу, рукавице... ).
  1. Запослени, ангажовани на одржавању топловодне мреже, обављаће радове исључиво на санацији кварова на топловодној мрежи, као и хитних ванредних радова у становима потрошача , уз примену обавезних превентивних мера ( дезинфекција руку, радног одела, обуће, држати одстојање од 2 метра у односу на другу особу, рукавице... ).
  1. Запослени ангажовани на одржавању електро уређаја обављаће радове искључиво на санацији кварова на електро уређајима уз примену обавезних превентивних мера ( дезинфекција руку, радног одела, обуће, држати одстојање од 2 метра у односу на другу особу, рукавице... ).
  1. Запослени ангажовани у општем сектору и заједничким службама обављаће своје радне обавезе од куће, путем е-маила, телефона, а по потреби и у просторијама предузећа.
  1. Обавештавају се сви корисници даљинског грејања, да шалтер благајне неће радити, нити ће се вршити склапање уговора, споразума за време трајања ванредне ситуације.
  1. Обавештавају се корисници даљинског грејања да уколико имају потребу за контактом са запосленима, да то могу учинити искључиво путем:

маила и то:

-          за питања у вези са рачунима и дуговањима: energanateh@eunet.rs

-          за питања у вези са финансијама:energanarac@eunet.rs

-          за сва остала питања и захтеве: energanaadmin@eunet.rs

и путем телефона:

-          Радним даном од 08,00-12,00 часова 063-519-623

-          Сваки дан од 00-24,00 часова, за пријаву хитних интервенција на систему 063-600-284,

 

         У Сомбору, 19.03.2020.

      

 За ЈКП „Енергана“

       Директор  

 Александар Чорак

13Mart2020

Obaveštenje o privremenom prestanku isporuke toplotne energije


Ekipe odeljenja održavanja toplovodne mreže tokom redovne kontrole sistema za distribuciju toplotne energije uočile su nepravilnosti u radu sistemu. Nepravilnosti su konstatovane u podrumu zgrade Gradske uprave, u vidu parenja i gubitka hemijski i termički pripremljene vode. U jutarnjim časovima, korisnici koji se nalaze na ovoj trasi vrelovoda, neće imati isporuku daljinskog sistema grejanja.

Kako bi omogućile korisnicima isporuku toplotne energije, ekipe odeljenja održavanja toplovodne mreže će u najkraćem roku izvršiti zamenu oštećenih i dotrajalih cevi i vratiti ovaj deo sistema u aktivno stanje.

Ovim putem molimo građane da obaveste dežurnu službu JKP „Energana“ Sombor na telefon 025/5-440-060 ili 063/600-284 ukoliko primete nepravilnosti u radu sistema kako u stanovima, tako i nepravilnosti u vidu curenja i isparavanja na javnim površinama.

 

30Okt2019

Obaveštenje za korisnike daljinskog sistema grejanja


Nakon pada spoljne temperature JKP „Energana“ Sombor krenulo je sa isporukom toplotne energije prema krajnjim korisnicima. Sistem za proizvodnju toplotne energije održavan je u fazi pripravnosti i čim su se stvorili spoljni temperaturni uslovi ušao je u planirani režim rada. 

Automatski sistem za isporuku toplotne energije kontroliše protok, količinu i temperaturi termički pripremljene vode koji se doprema do krajnjeg korisnika. Mole se korisnici da ukoliko grejna tela instalirana u njihovim stanovima ili poslovnim objektima isporučuju toplotnu energiju i u noćnim satima, kao i na visokim spoljnim temperatura obaveste dežurne službe JKP „Energana“ Sombor na telefon 025/5-440-060 kako bi se uočeni nedostaci otklonili u najkraćem mogućem roku.
U slučaju da dolazi do curenja na kućnim instalacijama korisnicima se stavlja na raspolaganje broj telefona 063/600-284, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.

16Okt2019

O B A V E Š T E NJ E


Obaveštavaju se korisnici daljinskog sistema grejanja da će zbog visokih spoljnih temperatura vazduha JKP „Energana“ Sombor prekinuti isporuku toplotne energije prema krajnjim korisnicima.

JKP „Energana“ Sombor sistem za prizvodnju toplotne energije održava u fazi pripravnosti, pa u slučaju da spoljni uslovi zahtevaju isporuku toplotne energije uz planirani režim rada JKP „Energana“ Sombor će biti u mogućnosti da u kratkom roku zadovolji potrebe krajnjih korisnika.

08Okt2019

OBAVEŠTENJE


Prema članu 41. Odluke o uslovima i snabdevanju toplotnom energijom, grejna sezona 2019/2020. počela je 6. oktobra 2019. godine. JKP „Energana“ Sombor, u skladu sa spoljašnjim uslovima i režimom rada, započela je redovnu isporuku toplotne energije za zagrejanje stanova krajnjih korisnika i drugih privrednih subjekata.

U slučaju reklamacija na kvalitet isporuke toplotne energije u toku grejne sezone korisnici mogu da se obrate na brojeve telefona: 025/5-423-422, 025/5-415-950, 025/5-440-060 i 0800-222-025 svakog dana od 07 do 15 časova, ili da dođu lično u prostorije JKP „Energana“ Sombor u ulici Milete Protića br. 14 radnim danima od 07 do 14 časova.

Energana dezurna sluzba

 

Na početku grejne sezone, korisnici treba da obrate posebnu pažnju na ispravnost i funkcionalnost kućnih instalacija. U slučaju da dolazi do curenja na kućnim instalacijama korisnicima se stavlja na raspolaganje broj telefona 063/600-284, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.

01Apr2019

O B A V E Š T E NJ E KORISNICIMA DALJINSKOG GREJANJA


 

  1. Pozivamo korisnike daljinskog grejanja, koji imaju dugovanja, da ista izmire u roku od 8 dana.

 

Korisnicima, koji nisu u mogućnosti da izmire dug  u ostavljenom roku, nudimo mogućnost zaključivanja reprograma, pod sledećim uslovima:

-   Za jednokratno izmirenje duga u celosti, za iznose duga preko 100.000,00 dinara, odobravamo popust od 10%.

-   Za dugovanja do 50.000,00 dinara, odobravamo otplatu na 6 mesečnih rata, uz 20% učešća prilikom sklapanja reprograma.

-   Za dugovanja do 100.000,00 dinara, odobravamo otplatu na 8 mesečnih rata, uz 20% učešća prilikom sklapanja reprograma.

-   Za dugovanja do 250.000,00 dinara, odobravamo otplatu na 12 mesečnih rata, uz 20% učešća prilikom sklapanja reprograma, uz otpis poslednje rate.

-   Za dugovanja do 500.000,00 dinara, odobravamo otplatu na 18 mesečnih rata, uz 15% učešća  prilikom sklapanja reprograma, uz otpis poslednje  2 rate.

-   Za dugovanja do 1.000.000,00 dinara, odobravamo otplatu na 24 mesečne rate, uz 10% učešća prilikom sklapanja reprograma, uz otpis poslednje 3 rate.

-   Za dugovanja preko 1.000.000,00 dinara, odobravamo otplatu na 36 mesečnih rata, uz 10% učešća prilikom sklapanja reprograma.

 

Protiv korisnika koji ne izmire dug u ostavljenom roku ili ne zaključe reprogram, pokrenućemo postupak prinudne naplate, što će dodatno uvećati troškove.

Obaveštavamo korisnike koji nemaju primanja da će se izvršenje sprovoditi na celokupnoj imovini dužnika. Iz tog razloga, pozivamo korisnike da nam se jave, kako bi smo našli najbolje rešenje za plaćanje dugovanja, i kako ne bi morali prodavati imovinu izvršnih dužnika, jer nam to nije cilj.

Molimo korisnike, koji imaju dugovanja, da ovo obaveštenje shvate krajnje ozbiljno, te da u ostavljenom roku pristupe rešavanju svojih obaveza.

 

2. Zahvaljujemo se korisnicima koji redovno izmiruju svoje obaveze i time omogućavaju nesmetano funkcionisanje sistema daljinskog grejanja.

 

3. Upozoravaju se korisnici daljinskog grejanja JKP »Energana«, da je sistem pod pritiskom, te da bi svi samoinicijativni zahvati na instalacijama bez prethodne saglasnosti i odobrenja od strane isporučioca, mogli da dovedu do nastanka štete u stanovima za koje isporučilac neće preuzeti odgovornost.

 

4 .Radove na instalacijama i zamenu radijatora, korisnici mogu prijaviti na telefone 5440-060; 443-369 ili 063/ 600-284

                                                                                                                                                JKP “Energana”

                                                                                                                                                       Sombor

04Jul2018

O B A V E Š T E NJ E


Obaveštavamo korisnike usluga JKP „Energana“ Sombor, koji imaju dug za isporučenu toplotnu energiju,preko 10.000,00 dinara,da su dužni da dug izmire u roku od 8 dana, u protivnom, JKP „Energana“ će pokrenuti izvršni postupak, te svoja potraživanja naplatiti prinudnim putem.

Zahvaljujemo se korisnicima koji redovno izmiruju svoje obaveze i time omogućavaju nesmetano funkcionisanje sistema daljinskog grejanja.       

                                                                                                               JKP „ENERGANA“ SOMBOR